Vareautomaten er et lagerstyringsværktøj, der giver øget kontrol, reducerede omkostninger til varer, optimeret drift og reduceret risiko for nedetid.
Automaten kan indeholde alt fra værktøj, batterier, reservedele, beskyttelses-udstyr til kemikalier.
Vareautomaten giver gennemsigtighed mht. forbrug og indsigt. Det minimerer tidsforbruget på varebestilling, varemodtagelse, fakturering og intern logistik.
Tilgængelighed og brugervenlighed er i fokus med denne løsning.
Vareautomaten er let at bruge og kan tilpasses forskellige ønsker og behov. Opstart og implementering gøres let med ekspertvejledning fra vores rådgivere.
Brug af en vareautomat giver dig øjeblikkelig indsigt i omkostninger, forbrug, affald og lagerbeholdning. Gå fra reaktiv til proaktiv opbevaring!
Vi hjælper dig, hvis du vil vide mere om, hvordan brugen af en automat kan optimere din drift.
Tag kontakt til os for en uforpligtende snak, send os en e-mail, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
En rentabel og organiseret løsning til optimering af lager og logistik. Maskinerne lejes i en periode på 3-5 år. Med denne løsning undgår du at binde unødvendig kapital og administration.
Vareautomaterne kan let integreres i eksisterende softwareløsninger eller leveres som en cloud-baseret løsning. Vores unikke software sikrer fuldstændig sporbarhed af alle transaktioner. Opladningsstationer kan også monteres i de forskellige sektioner til opladningsværktøj osv.
tiden, der er brugt på indkøb, fakturering og håndtering
reduktion af lagerværdien
af virksomhedens forbrug
Vareautomater giver adgang til produkter, reservedele og kritiske komponenter
Processen med at implementere den automatiske løsning starter med en undersøgelse af ønsker og behov. Hvad skal det bruges til? Hvad er formålet? Baseret på dette skitserer vi en løsning, der implementerer analyseresultaterne.
Dyre værktøjer, forbrugsstoffer, sikkerhedsudstyr, reservedele, batterier, kemikalier, opladningsmuligheder osv. er områder, som vareautomaten kan bruges til. Sammen er vi enige om typen af automat, placering, indhold, løsning til påfyldning af varer, adgang og design.
Tidsestimatet for analyse af behov er 1-2 uger, installation 1-2 dage. Derudover kommer den faktiske leveringstid.
Hvad vi har brug for fra dig:
• Ønske om placering, nummer og system
• Produktliste
• Forbrugsdata
Vi sikrer en smidig og professionel proces ved:
• Elementkonfiguration
• Justering af automaten
• Navigation relateret til kortlæser
og adgang
• Installation
• Træning
• Genopfyldning
Vareautomaten anvendes ofte til PPE, udlejningsværktøj, kalibreringsværktøj, sko, hjelme, handsker, elværktøj og kalibrering.
Konfiguration efter kundernes behov:
- Berøringspanel og kortlæser som alternativ
- Virksomhedens personalekort kan bruges
- Mulighed for 9-27 skabe
- Plads til store dele
- Mulighed for ladestationer i skab
- FIFO-princippet
- Vinduer i skabet kan bestilles som ekstraudstyr
- Tilkobling til Solar VMI-systemet
Rotopoint-automaten anvendes ofte til PPE, MRO, kemikalier og smøremidler, beskyttelsesbriller, handsker, masker, værktøj osv.
Konfigureret i henhold til kundernes behov:
-Leveres med berøringspanel og kortlæser
-Virksomhedens personalekort kan bruges
-Automaten fås i 6 varianter
-Op til 468 lokationer
-Kamrene kan forlænges
-Manuel tilsidesættelse af fejl
-Tilbagetrækning af bundler for sikkerhed
-Tilslutning til Solar VMI-systemet
Vareautomaten Level 28 bruges ofte til MRO-genstande som batterier, bor, værktøj, lim, knive osv.
Den konfigureres efter kundens behov:
- Leveres med berøringspanel og kortlæser (standalone)
- Virksomhedens medarbejderkort kan bruges
- Bruges til MRO-artikler (lille størrelse, høj værdi)
- Over 29 forskellige skuffestørrelser
- 26 rækker med højst 104 lokationer
- Maksimalt 1248 rum
- Genkonfiguration af skuffer er mulig
- Betjener op til 10 enheder
- Forbindelse til Solar VMI-systemet
- Høj kapacitet
- Solidt skuffesystem
- Flere skuffestørrelser
- Fleksibel og let at konfigurere
- Tastatur på skærmen
- Sikre sektioner-
- Brugervenligt design
Vareautomaterne er et sikkert opbevaringssted for kemikalier og risikoudstyr. Sektionerne kan leveres med både berøringspanel og kortlæser. Løsningen gør det muligt at administrere brugeradgang samt få en revisionsspor i relation til brugeradfærd. Virksomhedens eget medarbejderkort kan bruges. Pakkeudtrækning er mulig for sikkerhed.
Total Cost of Ownership - TCO, hjælper med at reducere de samlede omkostninger ved indkøb af produkter og services. Gennem TCO skræddersyr vi løsninger, der optimerer driften. Indsigt og branchekendskab viser os, hvordan brug af de rigtige materialer og services kan føre til betydelige omkostningsbesparelser.
Nøglen er at se på helheden og give øget synlighed, fleksibilitet og kontrol.
Brugen af vareautomater i forbindelse med vores lageradministrationsløsning VMI sikrer komplet sporbarhed af alle transaktioner og giver dig svar på hvem, hvad, hvor, hvornår og hvorfor.
Vareautomaterne minimerer driftsomkostningerne og kan reducere forbruget med op til 40 %.
Altid fuld kontrol og oversigt.
med Solar for at få mere strømlinede processer. Med EDI får du en effektiv dataudveksling, der øger sikkerheden og minimerer risikoen for manuelle fejl.
En effektiv og sikker udveksling af information.
Vores smarte lagerløsninger kan omfatte alle services, der er relateret til styring og håndtering af dit lager - hvis du ønsker det.
Læs mereEffektiviser dine projekter med Kitbox. Vi pakker det, du har brug for, i en levering.
Læs mere om KitboxVores Smart Supply | Kanban lagerløsning kræver hverken wi-fi eller software og bidrager til en mere effektiv og korrekt opbevaringsløsning.
Læs mere om kanbanVi har tilpasset flere forskellige produktkoncepter for at imødekomme netop dine behov. Vi ønsker, at du finder det, du har brug for, hvad enten det er produkter, der giver dig mere for mindre, eller om du har brug for produkter i høj kvalitet eller specialiserede belysningsprodukter.