Minuba

Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt, spar tid og tjen penge - med elektronisk sags- og ordrestyring!

Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder.

Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges.

Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.

Minubas funktioner

• Nem fakturering: Når arbejdet er udført, er fakturaen allerede klar til at sende til kunden. Fakturaer til det offentlige kan sendes ved tryk på en enkelt knap.

• Timeregistrering og materialeregistrering føres automatisk over på fakturaen.

• Materialeforbruget registres direkte med stregkodescanner, så du får det hele med.

• Leverandører og grossister: varekartotek fra mere end 60 leverandører.

• Kvalitetssikring: Medarbejderne udfører kvalitetssikringen elektronisk ude hos kunden.

• Minuba har integration til en lang række programmer.

• Ledelsesoverblik: Med Minuba får du overblik over sager og økonomi, så du ved, hvilke opgaver du tjener penge på og hvordan du bedst optimerer din forretning.

Kom i gang med det samme

Kom i gang med det samme – prøv Minuba gratis i 30 dage og se hvilken forskel det kan gøre for din virksomhed.

Læs mere
Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg sparer tid og har fået et større overblik over driften i min virksomhed. Morten Kühlmann, Triton VVS