Kundeservice

Kontakt os

VESTDANMARK
(JYLLAND OG FYN):
+45 76 52 75 40

ØSTDANMARK
(SJÆLLAND OG BORNHOLM):
+45 76 52 79 20

E-mail kundeservice@solar.dk

Få hjælp

Vi kan hjælpe dig ved spørgsmål om:

- Fakturaer
- Følgesedler
- Leveranceafvigelser
- Returnering af varer 
- Reklamationer
- Pakkesporing

Åbningstider

Kundeservice er åben på følgende tidspunkter:

Mandag - torsdag kl. 7-16
Fredag kl. 7-14

Ofte stillede spørgsmål

  • - Hvordan kan jeg blive kunde hos Solar?

    - Hvordan kan jeg blive kunde hos Solar?

    Kontakt os på tlf. 76 52 70 00, så sørger vi for det videre forløb, og du vil blive kontaktet af en lokal salgsrepræsentant.

  • - Hvordan får jeg et brugernavn og password til Solar Webshop?

    - Hvordan får jeg et brugernavn og password til Solar Webshop?

    Kontakt webshopsupport på tlf. +45 79 30 01 56 eller på webshop@solar.dk. Så hjælper vi dig med det.

  • – Kan jeg printe fakturaer fra systemet selv?

    – Kan jeg printe fakturaer fra systemet selv?

    På din profil i webshoppen har du adgang til al dokumentation og købshistorik hos Solar. Du kan også scanne QR-koden på din forsendelse og se din følgeseddel.

  • - Kan jeg sende retur direkte i webshoppen?

    - Kan jeg sende retur direkte i webshoppen?

    Ja, det er muligt at oprette en returordre på lagerførte varer, hvis varen er købt inden for 30 dage fra leveringsdato. Det vil også være muligt at sende en returforespørgsel på skaffevarer fra webshoppen.

Tag kontakt til vores kundeservice

Herunder kan du klikke dig ind til nogle af de informationer og skemaer, du måtte have brug for:

- Salgs- og leveringsbetingelser

- Diverse tillæg

- Reklamationsrapport

Se flere muligheder, fx garantiskemaer osv.

Se flere dokumenter her