Minuba

Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt, spar tid og tjen penge - med elektronisk sags- og ordrestyring!

Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder, som tilbydes via Solars samarbejdspartner Minuba.

Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges.

Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.

Tjek også Minuba GO!, som for 0,- giver dig alt hvad du behøver til fakturering og ordrestyring, hvis du er en virksomhed med 1-2 brugere.

Online fakturering og ordrestyring til den professionelle håndværker

Med Minuba får du det fulde overblik over alle arbejdsprocesser i din forretning. Det betyder, at du altid kan følge med i dine sager – fra tilbud til fakturering. Du får overblik over dækningsbidraget på de enkelte sager og du kan hurtigt se, hvilke sager det er du tjener dine penge på! Du effektiviserer din drift, letter det administrative arbejde og sikrer en øget likviditet.

I Minuba er ordrehåndtering, tidsregistrering, kvalitetssikring og fakturering, samlet i ét system. Det betyder at din hverdag bliver meget nemmere og uden alle papirbunkerne på dit skrivebord.

Fakturering og ordrestyring til alle håndværks- og servicevirksomheder

Tømrer, VVS'er, elektriker eller servicevirksomhed? Uanset hvilket fag du tilhører, så passer Minubas online fakturerings- og ordrestyringssystem til din branche og virksomhedsstørrelse.

”Efter at vi har fået IT-værktøjerne Minuba og e-conomic, er driften af vores virksomhed blevet meget nemmere! Med Minuba kan svendene afslutte deres sager fra bilen – allerede inden de kører hjem. Med Minuba og e-conomic har vi forbedret vores likviditet og effektivitet og driver en professionel virksomhed med glade kunder", udtaler Frank Nylander fra Schlæger & Andersen A/S.

En effektiv håndværker-app som gør din hverdag nemmere

Når du logger ind i Minuba, går du blot ind på dit ’Overblik’ for hurtigt at få et overblik over, hvor du eller dine medarbejdere skal hen den pågældende dag samt, hvilken type arbejde der skal udføres. Når du eller din medarbejder er ude på opgaven, vil I hurtigt kunne registrere timer og materialer direkte på sagen enten via app eller web, samt tilgå evt. dokumentation og udfylde kvalitetssikringsdokumenter.

Når arbejdet er udført hos kunden, er sagen klar til at blive faktureret med det samme.

Funktioner i Minuba

  • Opret og udfyld nemt og hurtigt tilbud og ordre til dine kunder.
  • Time- og materialeregistreringer føres automatisk over på fakturaen.
  • Timeregistrering: Registrer tid direkte via appen og undgå timesedler i papirform.
  • Materialeforbrug: Materialer registreres direkte og nemt via appen eller stregkodescanner.
  • Planlægning: Planlæg dine medarbejderes tid og udnyt ressourcerne optimalt.

  • Stort udvalg af leverandør- og grossistaftaler sikrer dig et stort varekartotek fra over 70 leverandører.
  • Kvalitetssikring: Tilpas din kvalitetssikring, så dine medarbejdere altid udfører arbejdet som ønsket. Kvalitetssikringen udføres nemt ude hos kunden på enten smartphone eller tablet.
  • Fakturering: Dine fakturaer ligger altid klar til afsendelse, så snart arbejdet er udført. Det betyder hurtig og nem fakturering.
  • Ledelsesoverblik: Minuba giver dig samlet overblik over sager og økonomi, så du ved, hvor du bedst optimerer din forretning og tjener flest penge. 
Kom i gang med det samme

Prøv gratis i 30 dage og få straks adgang til Minuba! 

Læs mere
Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg sparer tid og har fået et større overblik over driften i min virksomhed. Morten Kühlmann, Triton VVS

Minuba GO! - gratis app

For 0,- giver Minuba GO! dig alt, hvad du behøver til fakturering og ordrestyring. Med Minuba GO! gør vi hverdagen lettere for de små håndværks- og servicevirksomheder med op til 2 brugere – helt gratis!

Hent appen her

Automatisk lagerstyring til servicebiler i kombination med Minuba

Overblik over dit lager, automatisk genbestilling af varer til lageret i dine servicebiler og sikkerhed for at du altid har de varer i servicebilen, som du skal bruge til dagens installationsopgaver, er nogle af de mange fordele, du får med Solars nye digitale koncept - Solar Lagerstyring.

Læs mere