Slet eller gem ordrekladde

Fastbox er ikke tilgængelig

{{cart.Info.Name}}

Vil du gemme eller slette din indkøbskurv?

Digitalisér din forretning med Minuba - og få en nemmere hverdag

Nu kan du optimere din drift, lette det administrative arbejde og sikre, at dine penge kommer hurtigere i banken - helt simpelt - også når du er på farten.

 

 

 

Hos Solar ser vi løbende på nye muligheder, som kan være med til at effektivisere din hverdag og skabe værdi for dig, som er kunde hos Solar. Derfor har vi et tæt samarbejde med Minuba, der tilbyder online fakturering- og ordrestyring til både mindre og større virksomheder.

Minuba gør det nemmere for dig, at være kunde hos Solar

Vælger du Solar som grossist i Minuba, får du disse fordele:

- Adgang til hele Solars materialekatalog, hvilket gør
  tilbudsgivning og materialeregistrering nemt og ukompliceret.

- Indlæsning af Solar-rabatfil i Minuba, så du altid har adgang til
  dine egne priser, og kan se dine reelle omkostninger på en sag.

- Webshop integration, så du kan handle i Solars webshop
  direkte fra din Minuba og se ordrebekræftelsen, kort tid efter
  bestilling, på den relevante sag i Minuba.

- Indkøbsfakturaer fra Solar registreres direkte på den
  relevante sag i Minuba. En automatisk proces, der betyder, at
  ingen materialer ryger i glemmebogen - du får dermed
  faktureret alt!

- Faktureringen involverer ikke manuelt tastearbejde, men kan
  klares med få klik så snart arbejdet er udført - direkte fra
  appen.

GO! Flow cirkelpil_Solar uden baggrund.png

messevæg_584x350.jpg

Få en mere effektiv hverdag med Minuba og Solar

Med Minuba og Solar får du altså et effektivt fakturerings- og ordrestyringssystem, der giver dig det fulde overblik over alle arbejdsprocesser i din forretning.
Det betyder, at du altid kan følge med i dine sager – fra tilbud til fakturering.

Du får overblik over dækningsbidraget på de enkelte sager, og du kan hurtigt se, hvilke sager det er du tjener dine penge på!

Appen gør dine svende effektive og selvstændige, så de har styr på alle relevante sager, mens du har det fulde overblik over driften af forretningen.

- Spar tid, få et bedre overblik og tjen flere penge med Minuba.

Minuba Plus eller Minuba GO! - Hvad skal jeg vælge?

Minuba GO! er til mindre service- og håndværksvirksomheder med op til to brugere. Har du en større virksomhed, samt et ønske om flere brugere - så skal du vælge Minuba Plus. Se forskellen mellem de to produkter, og find ud af, hvad der passer til din virksomhed.

Kontakt Minuba på tlf.: 70 20 20 37 for at høre mere eller klik på én af knapperne nedenfor - og kom i gang med det samme.

                                                        1.png          2.png

Bliv digital og oplev, hvordan du effektiviserer din drift, letter det administrative arbejde og sikrer en øget likviditet.

Hvad skal jeg vælge?